Optimaal resultaat, weinig kosten

Sta niet langer aan de zijlijn te wachten, maar neem zelf actief de regie in handen. U verzorgt zelf de bezichtigingen. Wij zorgen voor de beste vindbaarheid én begeleiden u op de punten waar u behoefte aan heeft.

Optimaal resultaat, weinig kosten

Sta niet langer aan de zijlijn te wachten, maar neem zelf actief de regie in handen. U verzorgt zelf de bezichtigingen. Wij zorgen voor de beste vindbaarheid én begeleiden u op de punten waar u behoefte aan heeft.

Optimaal resultaat, weinig kosten

Sta niet langer aan de zijlijn te wachten, maar neem zelf actief de regie in handen. U verzorgt zelf de bezichtigingen. Wij zorgen voor de beste vindbaarheid én begeleiden u op de punten waar u behoefte aan heeft.

EEN DUIDELIJK STAPPENPLAN DAT AL MEER DAN 1.000 VASTGOEDEIGENAREN HEBBEN AFGELEGD

In vier stappen samen naar een succesvolle deal

Wij hebben het verhuur- of verkoopproces van uw pand opgedeeld in vier eenvoudige stappen. Op die manier weet u vooraf precies wat u van ons kunt verwachten en komt u nooit voor verassingen te staan.

Stap 1 : Objectopname en strategiebepaling

Uw pand verhuren of verkopen begint met een objectopname. Hiervoor komen wij persoonlijk bij u langs en bepalen samen met u de juiste strategie en vraagprijzen voor uw pand. Verder zorgen wij onder andere voor de objectbrochures, aanbiedingsteksten, V-borden en posters.

Wanneer u kiest voor het basic dienstenpakket ontvangt u van ons opnameformulieren die u zelf kunt invullen en samen met de aanbiedingsteksten naar ons terug kunt sturen.

    Objectopname door een professional

    Vraagprijsadvies en strategiebepaling

    Bestemmingsplan onderzoek

    Brochures, aanbiedingsteksten en V-borden

Om uw pand te kunnen verhuren of te verkopen hebben wij een aantal gegevens van u nodig die wij helaas niet voor u kunnen opvragen. U moet hier denken aan bijvoorbeeld plattegronden, eigendomsbewijzen, kopie van uw legitimatiebewijs, milieuvergunningen, constructieberekeningen en de stukken van de VvE. Bij het maken van de afspraak zullen wij u hier nogmaals op attenderen zodat de objectopname zo soepel mogelijk verloopt.

Ja, dat kan. Het is immers uw pand. Vanuit ons ontvangt u echter een vraagprijs advies. Dat helpt om een goede vraagprijs te bepalen.

Wanneer u kiest voor het uitgebreide dienstenpakket van de Online Bedrijfsmakelaar regelen wij een professionele fotograaf voor het maken van een fotoreportage van uw pand. Als u kiest voor het standaard of het basic pakket zult u zelf de foto’s aan moeten leveren. Uiteraard is het ook mogelijk om deze pakketten uit te breiden met een fotoreportage.

Stap 2 : Online publicatie en zoekersdatabase

Na een akkoord op de conceptpresentatie plaatsen wij uw pand online op de Funda in Business, grootste zakelijk aanbodsite van Nederland, Bedrijfspand.com, Ventu, iLocate, Bedrijfsvastgoed.nl en activeren wij verschillende Social Media kanalen.

Zo bereikt u gegarandeerd 99% van uw doelgroep. Zodra alles online staat krijgt u ook toegang tot de bezoekersstatistieken van Funda in Business.

    Alle grote aanbodsites inclusief Funda in Business

    Koppeling in onze database met duizenden zoekers

    Social media content voor in uw eigen netwerk

    Wekelijks de statistieken van Funda in Business

Wij gebruiken de grootste aanbodsites van Nederland waaronder Bedrijfspand.com, iLocate, Ventu en Bedrijfsvastgoed.nl. Verreweg de grootste is echter Funda in Business. Zij generen ongeveer 1.000.000 maandelijkse bezoekers en zijn zo verantwoordelijk voor het grootste gedeelte van onze leads.

In de loop der jaren zijn wij uitgegroeid tot één van de grootste bedrijfsmakelaars van Nederland. Zodoende spreken wij maandelijkse duizenden potentiële huurders en kopers. Al deze ondernemers worden aangemeld in onze database die dagelijks deze zoekers koppelt met beschikbare panden uit onze portefeuille.

Ja, wij plaatsen ook uw pand op onze social media kanalen. Omdat wij landelijk werken hebben wij een groot bereik, maar dat wil niet zeggen dat iedereen ook relevant is voor uw advertentie. Daarom kunt u onze content ook delen onder uw eigen netwerk van vrienden en familie. Omdat u en uw netwerk waarschijnlijk uit de buurt komen zijn deze vaak relevanter voor de advertentie dan ons landelijke netwerk. De kans is namelijk groter dat iemand uit de regio uw pand wil huren of kopen dan iemand uit de andere kant van het land.

Stap 3 : Bezichtigingen en onderhandelingen

Bezichtigingsaanvragen ontvangt u direct in uw mailbox zodat u zelf een afspraak met de kandidaat kunt inplannen. U verzorgt zelf de bezichtigingen met de kandidaat; wie heeft er immers de meeste kennis van uw pand?

De eerste onderhandelingsfase begint vaak al tijdens de bezichtiging. Deze onderhandelingen doet u dus ook grotendeels zelf met professionele onderhandelingsbegeleiding van onze bedrijfsmakelaars.

    Bepaal zelf wie uw nieuwe huurder of koper wordt

    Plan de bezichtiging wanneer het u uitkomt

    Onderhandel direct over de huur – of koopcondities

   Onderhandelingsbegeleiding van een professional

Ja, zodra wij namelijk een geïnteresseerde hebben voor uw pand krijgt u direct zijn of haar contactgegevens in uw mailbox. U kunt dan zelf eenvoudig de afspraak inplannen voor de bezichtiging. Omdat u zelf niet aan kantoortijden gebonden bent zou u de bezichtiging ook in de avond of in het weekend kunnen inplannen.

Natuurlijk kunt u dat. Uiteraard is het spannend om geïnteresseerden rond te leiden door uw eigen pand. Daarom staan wij altijd voor u klaar. U de bezichtigingen, wij de rest. Wie weet er immers het meeste van uw pand en haar omgeving? Dat doet geen bedrijfsmakelaar u na.

Uiteraard zit ons hele team van bedrijfsmakelaars en vastgoedspecialisten klaar om uw vragen te beantwoorden tijdens de onderhandelingen. Wij kunnen u helpen met onderhandelingen over de prijs of bij hele aparte constructies. Wij zijn aangesloten bij de NVM dus u mag van ons de kwaliteit verwachten die u nodig heeft om professioneel uw pand te verhuren of te verkopen.

Stap 4 : Overeenkomst en opleveringsformulier

Na de succesvolle onderhandelingen ontvangt u van ons een uitgebreide model huurovereenkomst of koopintentieverklaring met variabelen en toelichting. Daarnaast ontvangt u een standaard opleveringsformulier met uitgebreid voorbeeld. Uiteraard helpen wij met het invullen en met de juridische controle.

Nadat de eventuele ontbindende voorwaarden zijn verlopen sluiten wij het dossier, maar onze bedrijfsmakelaars blijven altijd beschikbaar voor uw vragen.

    Uitgebreide model overeenkomsten

    Opleveringsrapport met uitgebreid voorbeeld

    Duidelijke voorbeelden en handboeken

    Controle door een NVM – Bedrijfsmakelaar

Zodra u een mondelinge overeenkomst heeft met de geïnteresseerde ontvangt u van ons direct een blanco huurovereenkomst of koopintentieverklaring met voorbeelden en handboeken. Zodra u alle gemaakte afspraken heeft ingevuld kunt u het document naar ons terugsturen zodat wij hem juridisch controleren. Zo voorkomt u dat er fouten gemaakt worden.

Ja, u ontvangt van ons een blanco opleveringsrapport met voorbeeld. Wij adviseren altijd om dit document goed in te vullen en bij de sleuteloverdracht te laten ondertekenen door de nieuwe huurder of koper. Zo voorkomt u problemen achteraf.

Waarschijnlijk wel, maar dat is afhankelijk van het type pand dat u heeft. Niet alle panden zijn namelijk labelplichtig. Meer informatie omtrent de energielabel verplichting voor bedrijfspanden vindt u hier. 

Gratis informatiepakket

Benieuwd naar wat de mogelijkheden van de Online Bedrijfsmakelaar zijn voor u? Download dan direct ons gratis informatiepakket en ontdek wat de mogelijkheden zijn voor u.

Gratis informatiepakket

Benieuwd naar wat de mogelijkheden van de Online Bedrijfsmakelaar zijn voor u? Download dan direct ons gratis informatiepakket en ontdek wat de mogelijkheden zijn voor u.

Grootste bedrijfsmakelaar

500+

Actueel aanbod door heel Nederland

Beste prijs- kwaliteitverhouding

8,9

Gemiddelde beoordeling door onze opdrachtgevers

Gemiddelde besparing

€ 5.150,-

Door onze vaste lage tarieven bespaart u duizenden euro’s

ALLE GROTE AANBODSITES, SOCIAL MEDIA ÉN ONZE ZOEKERSDATABASE 

Breng uw bedrijfspand onder de aandacht bij uw volledige doelgroep

Waar vroeger een bord in de tuin en een advertentie in een plaatselijke krant nog voldoende waren om uw doel te bereiken daar is tegenwoordig een goede online vindbaarheid van cruciaal belang. Iedere zoektocht begint vandaag de dag namelijk online, ook die naar een nieuw pand.

Daarom zorgen wij voor de beste online vindbaarheid van uw pand. Wij maken voor u een goed vindbare aanbiedingstekst, plaatsen het pand op social media én op de grootste aanbodsites van Nederland, inclusief Funda in Business.

Door deze moderne aanpak genereren wij maandelijks honderden aanvragen van ondernemers die op zoek zijn naar een nieuwe locatie voor hun bedrijf. Al deze ondernemers worden aangemeld in onze database met meer dan 5.000 zoekvragen. Dagelijks koppelt deze database zoekers met beschikbare panden uit onze portefeuille.

vragen

ANDERE VRAAG? WIJ ZIJN BEREIKBAAR OP 085-0201028

Veelgestelde vragen

Wij kunnen de kosten zo laag houden, omdat u als onderdeel van ons team een essentieel stuk van het werk doet. Bezichtigingen begeleiden kost een bedrijfsmakelaar namelijk veel tijd, u neemt dat nu uit handen.

 Bij een traditionele bedrijfsmakelaar betaalt u een courtage. Dat is een percentage van de jaarhuur of verkoopprijs. Dit weet u dus pas achteraf. Bij ons betaalt u vooraf de kosten om op te starten zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Wij hebben het niet zo op courtages. Wij vinden het bijvoorbeeld vreemd dat u als vastgoedeigenaar duizenden euro’s extra zou moeten betalen voor een groot pand, terwijl het zomaar zou kunnen dat er voor een kleiner pand meer bezichtigingen nodig zijn. Of dat u meer courtage zou moet betalen omdat uw pand op een A1 – locatie ligt en daardoor meer waard is.

In onze optiek hangt de kwaliteit en de toegevoegde waarde van een bedrijfsmakelaar niet af van de grootte, ligging of de waarde van het pand. Daarom doen wij het anders. Wij werken met éénmalige transparante tarieven. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent en bespaart u duizenden euro’s aan makelaarscourtage.

 Na het geven van de officiële verhuur of verkoopopdracht ontvangt u binnen 14 dagen een factuur die u in uw administratie kunt verwerken.

Wij werken zonder courtage bedragen afhankelijk van de jaarhuur of koopprijs, maar met vaste tarieven vanaf € 995,- excl. BTW. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent én bespaart u al snel duizenden euro’s aan makelaarscourtage. Benieuwd naar hoeveel u kunt besparen? Bereken het hier.

Jazeker kan dat. In dat geval beginnen wij met een verhuurpakket. Wordt het pand uiteindelijk verkocht brengen wij een restantbedrag in rekening van € 200,- excl. BTW. Als u het pand verhuurd brengen wij uiteraard geen restantbetaling in rekening.

De kosten voor het standaard verkooppakket bedragen € 1.195,- excl. BTW. Het verkooppakket is namelijk uitgebreider dan het verhuurpakket omdat de koopintentieovereenkomst opmaat voor u gemaakt wordt en er een extra uitgebreid kadastraal onderzoek plaatsvindt.

Dat is ook mogelijk. Speciaal voor ervaren beleggers hebben wij een Basic Funda in Business pakket ontwikkeld. Meer informatie over dit pakket vindt u hier. 


vragen
vragen

ANDERE VRAAG? WIJ ZIJN BEREIKBAAR OP 085-0201028

Veelgestelde vragen

Wij kunnen de kosten zo laag houden, omdat u als onderdeel van ons team een essentieel stuk van het werk doet. Bezichtigingen begeleiden kost een bedrijfsmakelaar namelijk veel tijd, u neemt dat nu uit handen.

 Bij een traditionele bedrijfsmakelaar betaalt u een courtage. Dat is een percentage van de jaarhuur of verkoopprijs. Dit weet u dus pas achteraf. Bij ons betaalt u vooraf de kosten om op te starten zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Wij hebben het niet zo op courtages. Wij vinden het bijvoorbeeld vreemd dat u als vastgoedeigenaar duizenden euro’s extra zou moeten betalen voor een groot pand, terwijl het zomaar zou kunnen dat er voor een kleiner pand meer bezichtigingen nodig zijn. Of dat u meer courtage zou moet betalen omdat uw pand op een A1 – locatie ligt en daardoor meer waard is.

In onze optiek hangt de kwaliteit en de toegevoegde waarde van een bedrijfsmakelaar niet af van de grootte, ligging of de waarde van het pand. Daarom doen wij het anders. Wij werken met éénmalige transparante tarieven. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent en bespaart u duizenden euro’s aan makelaarscourtage.

 Na het geven van de officiële verhuur of verkoopopdracht ontvangt u binnen 14 dagen een factuur die u in uw administratie kunt verwerken.

Wij werken zonder courtage bedragen afhankelijk van de jaarhuur of koopprijs, maar met vaste tarieven vanaf € 995,- excl. BTW. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent én bespaart u al snel duizenden euro’s aan makelaarscourtage. Benieuwd naar hoeveel u kunt besparen? Bereken het hier.

Jazeker kan dat. In dat geval beginnen wij met een verhuurpakket. Wordt het pand uiteindelijk verkocht brengen wij een restantbedrag in rekening van € 200,- excl. BTW. Als u het pand verhuurd brengen wij uiteraard geen restantbetaling in rekening.

De kosten voor het standaard verkooppakket bedragen € 1.195,- excl. BTW. Het verkooppakket is namelijk uitgebreider dan het verhuurpakket omdat de koopintentieovereenkomst opmaat voor u gemaakt wordt en er een extra uitgebreid kadastraal onderzoek plaatsvindt.

Zodra wij een geïnteresseerde hebben gevonden voor uw bedrijfspand ontvangt u van ons direct de contactgegevens in uw mailbox. Vervolgens kunt u direct contact opnemen voor het inplannen van de bezichtigingsafspraak. Tijdens de bezichtiging laat u het pand zien en bespreekt u alvast de plannen van de geïnteresseerde ondernemer.

Zijn er vragen tijdens de bezichtiging die u niet direct kunt beantwoorden? Geen probleem, noteer ze en zeg dat u er op terugkomt. Wij zijn op werkdagen altijd bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 om de vragen mee te beantwoorden.

Natuurlijk kunt u dat. Uiteraard is het spannend om geïnteresseerden rond te leiden door uw eigen pand. Daarom staan wij altijd voor u klaar. U de bezichtigingen, wij de rest. Wie weet er immers het meeste van uw pand en haar omgeving? Dat doet geen bedrijfsmakelaar u na.


vragen
Benieuwd naar wat de mogelijkheden zijn voor u?
Benieuwd naar wat de mogelijkheden zijn voor u?